Шкода від дієт


На даний момент в світі існує більше 28 000 дієт. Дієтами напхана вся література, яку читають жінки - журнали, газетки, брошури, жіночі детективи і любовні романи. Приблизно 2/3 нашого населення щороку починають нову дієту. Попит народжує пропозиція, дієт стає все більше і більше, але давайте подумаємо, а чи є толк від цих 28 тисяч дієт?
Можна сказати чітко і однозначно - ні, ніякого толку від них не немає.
Відзначимо, що мова йде не про лікувальні дієти, спеціально розроблені і рекомендовані для медичної практики, а про так звані "модні" дієти, які обіцяють за місяць ідеальну фігуру або позбавлення від всіх захворювань. Таких дієт безліч: білкова, овочева, сирна, винна, голлівудська, балетна і тому подібне
Особливість цих дієт в тому, що вони розраховані на короткий проміжок часу, тому їх назвемо "короткі дієти" на відміну від довготривалої зміни харчового раціону на все життя (або "довга дієта"). Тим часом саме зміна режиму і раціону харчування на все життя і єдиний надійний спосіб до самої старості зберегти струнку фігуру.
Величезний мінус коротких дієт в тому, що вони побудовані на різкому обмеженні в якихось видах продуктів на деякий період часу. Тому лише людині з незвичайною волею вдається перебороти себе, витримати всю дієту до кінця і після дієти не зірватися. В основному ж муки, які переносить людина, що застосовує коротку дієту, практично завжди закінчуються безрезультатно.
Тому що жорсткі дієти, перш за все, виводять воду. Хто практикує подібну дієту швидко втрачає вагу і радіє, думаючи, що позбавляється від жиру. Але це не так. Жир йде дуже поволі, але дуже швидко набирається після дієти. Причому, як правило, вага набирається більша, ніж була раніше. Це загальна особливість коротких дієт. Під час цих дієт організм перебудовується на жорсткий режим харчування, процес обміну речовин сповільнюється на 10-30%, калорії починають спалюватися повільніше. Відсидівши на дієті потрібний час і скинувши деяку вагу, людина повертається до колишніх звичок. Але організм не встигає перебудуватися на новий лад і все також поволі спалює калорії, що приводить до різкого збільшення маси тіла.
Саме тому, за підсумками досліджень національного інституту охорони здоров'я США 98% людей, що сидять на дієтах, після їх припинення набирають вагу вище початкового.
Більше того, як показали дослідження дуже рішучі спроби схуднути, що практикуються молодими дівчатами тільки збільшують шанси на те, що з часом ці дівчата дуже сильно погладшають. Люди, що не роблять спроби сісти на дієту, ніколи не набирають таку кількість зайвої ваги, як це відбувається у тих, хто періодично балується новими дієтами.
Потрібно чітко засвоїти, що дієта - це квиток в один кінець. Якщо ви сіли на дієту, то ви не повинні з неї сходити, це вже на все життя. Тому і вибирати треба таку дієту, якою можна і потрібно слідувати протягом всього життя. Але це вже і буде не дієта, а зміна звичок в харчуванні.
А ті, хто сідає на коротку дієту, а потім її кидає, підстерігає ще один неприємний факт. Лікарі лондонського Королівського коледжу довели, що жир, який накопичується після того, як ви в черговий раз кидаєте дієту, небезпечніше, ніж первинний. Професор Т. Сондерс відзначає: "Якщо ви знову і знову сідаєте на дієту і кидаєте її, то розподіл жиру у вас міняється. Знов набраний жир відкладається, перш за все, в черевній порожнині, біля внутрішніх органів, а не між м'язами і шкірою на боках і стегнах". Таке накопичення жиру дуже небезпечне - жир легко просочується звідти в печінку і кровопотік, викликаючи різке підвищення рівня ліпопротєїдів низької щільності в крові. А це, як ми знаємо - прямий шлях до атеросклерозу, інфарктів і інсультів.
Звичайно, є дівчата, які, готові піти на все, ради красивої фігури і починають жорстку низькокалорійну дієту. Що ж, вони і йдуть до самого кінця - тільки в 1999 році від анорексії, викликаної жорсткими дієтами, з життя пішло більше 18 тисяч молодих англійок у віці від 16 до 35 років.
Влада Великобританії не дивилися крізь пальці і поставили під контроль показ по телебаченню худих моделей. На законодавчому рівні вийшла ухвала про те, що співвідношення худих і повних дівчат на телебаченні повинне бути не менше 50 на 50. Або більше, на користь повних дівчат. Тобто уряд Сполученого Королівства знайшов спосіб дії на засоби масової інформації і як наслідок на розуми юних леді, що не окріпнули, - худих моделей почали показувати по TV значно менше.
Є ще один чинник проти коротких жорстких дієт.
Оскільки глюкоза - основне джерело живлення для мозку, то у людей, що сидять на цих дієтах, порушуються розумові процеси. Директор американської клініки живлення (м. Х'юстон) доктор Дж. Форейт пише: "Модні дієти, що повністю виключають вуглеводи або засновані на одному виді їжі, наприклад, грейпфрутах або кавунах, вже на третю добу можуть стати причиною порушення концентрації уваги і здатності ясно мислити".
Мозок, позбавлений підживлення у вигляді глюкози може застрайкувати, у людини можуть з'явитися нервово-психічні розлади, як говорять "їде дах". Це не просто слова, наприклад, один мій шкільний товариш 15 років тому захопився йогою і почав харчуватися по якихось самопальних підручниках йоги, де проповідували якісь абсолютно дикі пости і харчові обмеження - у той час ніякої серйозної літератури по йозі не було. Товариш займався по цих книжках близько року, після чого його помістили в психіатричну лікарню, оскільки він почав панічно боятися виходити з будинку. Потім він періодично так і лежав в лікарнях, нічого не допомагало, але з часом до страху не виходити з будинку, додався страх висоти, а жив він на 4-му поверсі в п'ятиповерхівці. Батьки були вимушені поміняти квартиру на приватний будинок і виїхати з міста. Що зараз з ним я не знаю, але про те, що жорсткі дієти можуть привести до такого трагічного результату, я вважаю потрібним повідомити читачів.
Англійські психологи протестували 60 абсолютно здорових жінок на увагу, запам'ятовування і швидкість реакції. Було проведено два тести - перший тест жінки пройшли після строгої дієти, другий тест - після рясного гуляння. Результати тестування після дієти: на 20-30% гірше за результати після того, як вони наїлися до відвалу. Це дозволило зробити цікавий висновок - організм сприймає дієту як стрес. Але до стресів організм уміє пристосовуватися і з кожним разом чинить опір йому все сильніше і сильніше. Саме тому ті, хто неодноразово пробували дієту для того, щоб скинути вагу, з часом помічають, що з часом за допомогою однієї і тієї ж дієти з кожним разом стає все важчим і важчим скинути вагу.
Таким чином, не варто сподіватися на дієти, з їх допомогою ви не поліпшите, а тільки погіршите ситуацію.
Забудьте слово "дієта", а вносите до свого раціону тільки ті зміни, яких ви зможете дотримуватися все життя.

Акрилове нарощування

Для початку необхідного зайнятися зміцненням нігтів, в перебігу декількох днів, і лише після цього варто приступати до самого процесу нарощування нігтів. З особливою обережністю повинні підійти ті хто колись не носив довгі нігті, їм рекомендується наростити не дуже довгі нігті, приблизно біля пів сантиметра. Після того, як звикнете до такого виступу нігтів, і не відчуватимете дискомфорту від них, то можна буде наростити трішки довше. Головне не перестарайтеся з цим, оскільки не завжди всім йдуть довгі нігті, це дуже індивідуально, або це може не відповідати, з тим родом діяльності і вони часто ламатимуться.

Через 1-2 тижні у Вас ростимуть нігті, це природно, тому необхідно буде проводити корекцію нігтів.
При правильному нарощуванні за допомогою акрилу нігті будуть міцними і пружними. Суть нарощування у такий спосіб в нанесенні акрилової суміші на ніготь, на який заздалегідь одягають форму-наконечник. Особливостями такого нарощування є те що при видалений нарощеного нігтя - егоразмягчают в спеціальному розчиннику. І навіть якщо на нігті незначна тріщина те нарощений ніготь потрібно повністю замінити на новий.
Якщо ж ви коректуватимете нарощені нігті в салоні, то вони будуть завжди добре виглядати, і зберегти свою форуму приблизно до двох-трьох місяців. Але не забувайте дати передих своїм нігтям між повторним нарощуванням!
Тривале носіння будь-яких штучних нігтів шкідливе для ваших нігтів!